Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

"ΣΥΝΑΓΕΤΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΜΟΥ"

Στην ερώτηση ποιο θα είναι το θέμα της εισηγητικής σας ομιλίας, τόνισε ότι «θα είναι το θέμα της Κληρικολαϊκής: «Συναγάγετε τον λαόν μου εις τον Οίκον μου», αυτό σημαίνει κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα θέματα, προϋποθέτει και εισηγείται ένα άνοιγμα το οποίο πρέπει να γίνει από πλευράς των κοινοτήτων μας προς τα έξω, ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε να έλθουν οι άνθρωποι σε μας, πρέπει να βγούμε έξω να τους αναζητήσουμε και να τους φέρουμε κοντά στο Θεό».
Ο Αρχιεπίσκοπος εξήγησε ότι «αυτό δεν θα είναι γενικό και αόριστο, αλλά το αντικείμενο αυτής της αγάπης και της προσπάθειας είναι πρώτον οι δικοί μας βαπτισμένοι άνθρωποι οι οποίοι δεν συνδέονται κατ’ ουσία με την Εκκλησία, οι άνθρωποι του Πάσχα και των Χριστουγέννων, δεν μπορούμε να μείνουμε σ’ αυτό, πρέπει να αυξήσουμε τη συμμετοχή των ανθρώπων μας. Δεύτερον, θα είναι οι
οικογένειες των μικτών γάμων οι οποίες κατ’ ουσία δεν συνδέθηκαν με την Κοινότητα.

Τρίτον, θα είναι το μέρος της νεολαίας από 18 μέχρι 35 χρονών το οποίο επίσης δεν συνδέεται όπως θα θέλαμε με την Εκκλησία.

Τέταρτο, είναι οι λεγόμενοι ανεκκλησίαστοι, οι οποίοι σήμερα στην Αμερική είναι περί τα εξήντα εκατομμύρια και οι οποίοι είναι ένα ανοικτό πεδίο.
Όπως μου έχουν πει πολλοί Ρωμαιοκαθολικοί και Προτεστάντες, πολλοί από αυτούς αναζητούν αυτό που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία και πρέπει να τους το δώσετε».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
πηγή : www.romfea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: